Sista ansträngningen nu.

Nu börjar det kännas att det räcker och vill mer än något annat ha jul och ledighet. Idag har jag försökt att jobba på med mitt arbete om träningsplanering som ska vara inlämnat på onsdag nästa vecka. För tillfället känns det lite kämpigt men det löser sig, blir mycket i helgen. Imorgon är det luciatåg på skolan (GIH) som vanligt, det är himla mysigt att det alltid är i simhallen. Lite mer effekt! Sen är det barometertävlingen i simning som har blivit tradition, iår har jag som tur lyckats få hoppa den. Lotta som går i klassen hoppar in istället för mig och simmar rygg. Sen ska jag kolla på Idol finalen med bland annat Emelie och lördag kvällen spenderas hon sandra och alex som har inflyttningsssfest.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Plugga på vännen! Vi kan vara hos mig imorn, ska bli jättemysigt=) Hörs sen! Pusss

2008-12-11 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0