Funderar mycket..

Nu har jag snart haft två veckors semester och ska börja jobba på måndag. Sen blir det lite semester om en månad så jag mår väldigt bra. Tycker i vilket fall att det ska bli skönt att jobba lite så att jag kan fylla på kontot lite. Denna vecka har jag degat en hel del men även hunnit med att träffa en massa kompisar. Min underbara vän Malin har även kommit hem till Sthlm vilket känns fantastiskt roligt:). Sen kommer min Sofia hem på måndag, vi är nästan samlade alla igen. Vilket kommer kännas skönt på midsommar då vi som vanligt firar hemma hon Emelie. Längtar otroligt mycket till dess! Igår var jag och Magnus på Dolly Parton, GRYMT BRA, minst sagt! Hon lyckades få en att rysa några gånger. Ikväll blir det till att för kolla på Sverige-Spanien. Sen får vi se vad det blir efter. Antingen blir det att kolla hos älsklingen eller hos Tessan. Har även hunnit med att tänka en hel del på en vän som jag tyvärr inte har träffat på ett tag nu. Frågan jag har ställt mig är: Är det värt det? See ya, puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0