Lördag

Gårdagen var verkligen en hitt. Började kvällen men att äta middag med mammsen och kolla på fotbollen, trist med förlust dock! Sen bar det av mot Tessan för att gratta henne och parta lite. Efter några glas blev det singstar. roligt:). Efter ännu mer vin åkte vi till Nox, vilket var ett super trevligt och bra ställe. Där blev det bubbel och annat smått och gott. Sen gick vi till Ambasadeur, vilket var även det en hitt. Peter kom även förbi och festade med oss. Trevligt trevligt! När klockan sedan blev 03:00 började jag bege mig hem. Duktig som man är så hade jag andra skor med mig i väskan och bytte till dem för att börja gå hem. 30 minuter senare var jag hemma på sanktgöransgatan. Då var det bara att hoppa i säng. Kvällen var somsagt hel lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0