Äntligen!

Sådär ja, så var biomeck tentan skriven. Kan nästan inte med ord beskriva hur skönt det är, nu är det bara en psykologi uppgift som ska disskuteras på fredag. Sen är det sommar:). Efter tentan skulle jag på möte på gymnastikförbundet för att disskutera hur hösten ska se ut vad jag kan göra osv. Efter mötet begav jag mig ned på stan för att köpa examenspresent till syster Liv, vilket inte alls gick smidigt utan tog ett bra tag innan jag hittade något bra. Hann även köpa tre skor vilkter känns mycket roligt! Senare ikväll blir det att åka till Magnus för att pyssla om honom:).

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:20:05
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0