Snart sommar.

De senaste dagarna har varit fullspäckade med saker att göra. Imorgon är det biomecktenta vilket känns sådär har verkligen pluggat men tyvärr behöver det inte betyda något, så ni får hålla tummarna:). Förutom att jag har haft fullt upp med pluggandet så gick min dator sönder i förrgår, himla roligt! Fick ringa till min handyman Richard som kan allt om datorer och liknande. Han plockade isär min dator för att kunna spara det som fanns på min hårddisk. Så nu har inget gått förlorat på datorn men den fick lämnas i på lagning. Idag blir det att plugga hela dagen för att sedan äta middag med mamma, Janne och två av hans barn, mycket intressant! Snart bär det av mot Malmö vilket känns väldigt skönt och avkopplande:) ta hand om er! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0