Helt otroligt!

Hela helgen har gått i ett, det har varit fullt ös med uppackning av mina saker. Mamma och Liv har somsagt varit på besök och hjälp mig att fixa. Vi har även hunnit med bla. IKEA och Mio. Blev en blandad kompott. Känns fortfarande helt overkligt att jag har min egna lägenhet. Och det har blivit jätte fint! Ikväll har jag även fixat mitt mobila internet, men jag har som vanligt otur med saker som ska installeras så min älskling Magnus fixade självklart detta. Han är bra på både det ena och det andra. Det är även fantastiskt mycket i skolan då ett stor uppgift ska vara inlämnad om en vecka. Men jag har helgen att se framemot då jag bjudit hem lite folk både på fredag och lördag. Sen så kommer min kära vän Sofia hem till sthlm, vilket känns jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0