I Malmö

Ihelgen är jag och Magnus i Malmö för att hälsa på min  familj. Mormor har även kommit på besök från Ålesund för att fira min mamma som fyllde 55 år igår. Igår var det fest hemma hos mamma med massa trevliga gäster och god mat och dricka. Dagen idag började med en god frukost på hotellet för att sedan åka till ILVA (www.ilva.se) för att kolla på möbler till min nya lägenhet. Längtar så himla mycket tills jag flyttar in. Nu är det bara tre veckor kvar! Ikväll blir det middag hemma hos mamma för att sedan kanske gå ut och dricka några drinkar här i Malmö. Take care! 

Kommentarer
Postat av: Tomaso

Tja! Låter som ni har havt det bra i Malmö mm iaf!

Tänkte bara säge att nu har jag kollat in din blog för första gången (forhoppningsvis inte sista).

Hoppas du har det bra!

PUSS

2008-10-21 @ 17:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0