Packa packa..

Idag har jag haft min andra massagelektion då vi först repeterade rygg och axlar för att sedan gå över till baksida ben. Jag fick först massage av Sandra i 45 min och sedan bytte vi. På Onsdag är det tenta på massagen och då blir det att massera lärare på GIH och andra elever i skolan. På torsdag kommer pappsen till sthlm för att hjälpa till att packa och flytta mina saker. Sen blir det att kolla på massa lägenheter med honom på söndag och måndag. Pappa är världens bästa som kommer och hjälper till. Nu ska jag packa lite till och sen blir det tacos, mums:).
                                                                           

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman!! Såg att du skrivit till mig på msn, tyvärr var jag inte där. SÅ DU SKA FLYTTA!!!OMG!!Fan vad kul!! Hur är de med allt, berätta, jag saknar dig!!



den 26 september åker vi till reykjavik och bor in the office, ska festa, shoppa, åka till blue lagoon osv. De är Sista etappen nu!! den 30 september kommer jag hem.. TRÄFFAS FIKA UMGÅS!!!!!! Hoppas att allt är bra med dig Puss o kram din Helene på island


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0