Torsdag

Nu är det inte många dagar tills jag flyttar ut från sanktgöransgatan. Idag har jag haft ett praktiskt pass i skolan och då var det massage. Vi fick lära oss bas greppen och masserade varandra i 30 min, så himla skönt! På måndag fortsätter vi med baksida ben. Magnus ska få äran att vara den första jag masserar, så imorgon blir det till att knåda lite på honom. Har även en hel del att hinna med imorgon, ska först till frissan kl.09:00 på Odengatan då jag både klippa och färga. Sen blir det en fika med Magnus och Henke vid frishemsplan skulle jag tro. Sen bär det av ner mot stan för att fixa ett nytt abonemang och ny mobil. Ska även hämta ut två par skor som jag har lämnat in. Tror även det blir lite shopping:). Så det blir nästan en heldag med min Magnus.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0