Mycket att stå i...

Har varit lite dålig på att blogga på sistone, anledningen till detta är att jag har så himla mycket att göra just nu. Igår hade jag iallafall ett uppsats seminarium och det gick helt ok, jag och Sandra jag korrigera en del imorgon. Sen hade jag igår eftermiddag seminarie med lite olika artiklar om bla. när är man för ung för att tävla i idrott?

Hann även träffa Jessica igår, vi tog en kopp te hemma hos mig och pratade ikapp, hon är en sådan söt tjej tråkigt att vi inte umgås mer. Dock bestämde vi att vi ska försöka ändra på det:)!

Imorse kom pappsen hem från Kenya, så förmiddagen spenderades med honom. Han har verkligen varit på en helt fantastisk resa, är absolut sugen på att åka till Afrika och kenya.  Vid 13.00 körde jag pappa till flygplatsen då han skulle flyga hem till skåne.

Kl.14 kom Ulla & Bengt hem till min mamma för att montera upp lite lampor och dylikt, Bengt är elektriker! Bengt var också snäll och monterade upp min lampa, blev super fint!

Vid 16 åkte jag och mamma till Willys för att inhandla en hel del mat, minst sagt! Eftersom mamma flyttade in i sin lägenget i måndags så har mycket tid spenderats hemma hos henne och med henne för att hjälpa henne med ting & tang som man säger i norge;) Eller iallafall min familj:)!

Som jag skrev ibörjan, fullt upp är det verkligen. Om ca. 1 h kommer Lovisa på middag, vilket ska bli mysigt.

Frågan är? När ska jag hinna plugga.... 

Som tur är så brukar det lösa sig, positivt tänkande är nyckeln till allt!  

Kommentarer
Postat av: linnsan

måste luncha snart ida! miss you<3

2009-04-09 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0