Sol & påskafton.

Gårdagen var trevlig, påskmiddag hemma hos Magnus föräldrar. Jag och Magnus var hur mätta som helst när vi kom hem, dock inte helt oväntat.

Min dag idag har varit fantastisk hittills imorse unnade jag mig lite sovmorgon sen bagav jag mig till Linn på essingen för att umgås och äta lite gott. Jag & Linn solade även lite på hennes balkong, underbart! Dock blev vi lite bländade av våra vita ben:), Linns var lite brunare än mina men hon avslöjade att hon fuskat lite. Våra tankar flög ett antal gånger iväg till sommarens trevligheter och vad den kommer att erbjuda. Nu är jag iallafall hemma och har precis fixat lite med snittar till kvällen. Ikväll är det påskmiddag nr.2 hemma hos mamma.

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: linnsan

Hihi, så det blev ett inlägg iaf=)

riktig härlig förmiddag i solen! hoppas du får en trevlig kväll min älskade vän=)

2009-04-11 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0