Tisdag, fixardag!

För ett tag sedan åkte Sandra hem, vi har i några timmar skrivit och fixat på vår uppsats. Vi är inte klara än men vi räknar med att vara det snart. Vi håller ju på med våra ändringar. Imorse åkte jag och mamma in till stan för att hämta min mosaik till köket, dock hade de det inne då det hade skett något fel i leveransen så jag ska få det hemkört i eftermiddag/kväll.

Idag är jag även hundvakt, Mimmi & Morris är hos mig. Mamma Liv är och jobbar:) Nu ska jag plugga lite för att sedan ikväll gå ut och äta med familjen, mycke familjesaker på sistone:) Det tycker jag om!

Denna vecka har jag inga föreläsningar utan kommer sitta hemma och skriva och plugga en hel del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0