Underbart...

Ledighet är ju bara för underbart! Nu har jag mer eller mindre varit ledig sedan en vecka tillbaka, helgen spenderades i Lund då mina gymnaster tävlade JSM.

Denna vecka har innehållit en del träning men också mycket sömn.. Igår hade vi husmanstisdag hemma hos mig, karin, Oscar, Chrilla, Niklas, Emelie & Micke kom över på lite pasta & köttfärssås! Länge sedan hela "gänget" var samlat, dock är ju Sofia i Gbg och Linn i New York, är verkligen avundsjuk på henne. Linn kommer hem om ca 1 vecka, ska bli kul!

Imorgon åker jag och Magnus till Norge och Oslo, min morbror fyller 50 år! Ska bli så himla kul att träffa alla som man inte träffat på flera år.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ah va mysigt!!! far du ha nar jag e hemma ocksa juh!!:)

2009-05-04 @ 06:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0