Börja leva livet på riktigt..

Ännu en ny vecka och massa nya möjligheter.. Idag fick jag lite arga ord från Anna att jag varit dålig på att uppdatera bloggen:) Idag var det föreläsning i 2 timmar och sen blev det lunch & shopping med Senna & Sandra.. Kände mig helt slut när jag kom hem..

Imorgon blir det att gå upp relativt tidigt för att plugga, nu måste jag börja plugga känner jag.. Inte för att det är någon stress så men alltid skönt att ligga i fas. 

Imorgon blir det också en fika med Karin & Anna på stan, vilket alltid är hur trevligt som helst.

Nu blir det tv-tittande på 3:an.. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, va bra att du har uppdaterat så jag kan få mig min dagliga dos av blogg läsning.. Ses imorgon stumpan.. Godnatt

2009-08-31 @ 23:02:22
URL: http://annasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0