Livet!

Tänk vad livet har sina olika perioder!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min skatt!!



Hur känns det att vara tillbaka i skolan igen? Sista året och allt, jag är mäktigt imponerad av dig och din inre styrka. Jag har fortfarande inte fått lön och jag väntar på att Konkursförvaltaren ska ringa än =S så livet är bra surt nu... Puss och kram

2009-08-26 @ 13:31:23
Postat av: Anonym

Hej min skatt!!



Hur känns det att vara tillbaka i skolan igen? Sista året och allt, jag är mäktigt imponerad av dig och din inre styrka. Jag har fortfarande inte fått lön och jag väntar på att Konkursförvaltaren ska ringa än =S så livet är bra surt nu... Puss och kram

2009-08-26 @ 13:32:13
URL: http://annasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0