Uppskatta livet..

Som jag skrev tidigare i veckan så har verkligen livet sina olika perioder.. Och även sina dagar! Vill nästan citera en nära vän som ibland säger att; låt mig vara ledsen och förbannad om jag vill! Det är verkligen något jag håller med om, låt människan få känna olycka, ensamhet osv..  man måste få ha sådana dagar också enligt mig!

Idag började jag iallafall dagen med en skön sovmorgon för att sedan åka till skolan på föreläsning kl.13 (forskningsmetodik för hela slanten) Nu är jag iallafall på bättringsväg med febern och förkylningen, himla skönt!

Kl.17 ska jag hålla pass och senare ikväll får jag besök.. måste även hinna med att städa lyan.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: din linnsan

saknar dig min vän!

2009-08-27 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0