Ny vecka, nya möjligheter!

V.7 är det och tiden bara springer iväg, tycker dygnet är några timmar för lite, skulle behöva fler för att hinna med allt. Idag har jag suttit med hemtentat hela dagen och ikväll har jag varit och tränat JSM-tjejerna som vanligt varje måndag. Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa lite i soffan. Imorgon kommer MY WINDOW och fixar med min persienn som det är lite fel på, så kl.09:00 kommer dom plinga på min dörr. Imorgon kommer även min kära syster till sthlm, på affärsresa tis-tors. Självklart ska vi försöka spendera så mycket tid som möjligt tillsammans så hon sover på min uppblåsbara säng:) Hoppas ni alla har haft en fantastisk måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0