Vinter, kallt och jobbigt!

Nu känns det som att det räcker med vinter. Det enda jag tycker är fantastiskt med vintern är att vara i fjällen och åka skidor. Annars behöver jag ingen vinter. Man tror ju att vintern är påväg mot sitt slut men så vipps så börjar det snöa igen.
Jag och Sandra har iallafall varit super duktiga med uppsats skrivningen idag och imorgon kommer hon kl.11.00 som vanligt. På lördag ska jag och Sandra på Disneyfest, ska absolut ta bilder på oss så att ni får se. Jag ska vara pinocchio och Sandra ska vara Farmor anka. Ser absolut framemot det! Snart kommer David & Nicky, skoj!

                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0