Fixar dag!

Idag har det varit riktig fixar dag! Morgonen började med att Magnus tidigt åkte till jobbet, kort efter att han åkt gick jag upp för att förbereda inför 2-års besiktningen som skulle genomföras av några "gubbar". Märkte snabbt när jag läst pappret jag fått att de inte kommer förrän om 1 månad, kände mig en aningen förvirrad!
Mamma kom sedan till mig runt 10 för att hjälpa mig med lite smått o gott! Vi begav oss sedan till IKEA där det inhandlades en del saker och blev även lite annat fix på vägen hem. Jag och mamma åt en sen och god lunch hemma hos mig! Super trevligt att tillbringa en heldag med mamma ibland Var en evighet sedan sist, men det kanske inte är så konstigt då hon ej varit i sthlm. Nu sitter jag i soffan och försöker få klart min uppgift som jag ska ha seminarie på fredag, en otroligt flummig uppgift! Men det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0