Regn, regn & åter regn...

Stockholm i ett nötskal, dvs dåligt väder. Det som är positivt är att jag jobbar så jag behöver inte ha ångest över att det är dåligt väder under min semster. Nu är det 17 dagar kvar tills jag har semester och det kan behövas känner jag. Även fast det är fullfart när man pluggar så är man inte alls lika trött som jag är nu efter mina arbetsdagar. Så det känns bra att jag ska plugga ett tag till:) 

Idag flyttar syster yster till Sthlm, yippi! Nu kommer systrarna och mammsen bo nära varandra vilket känns jätte roligt och skönt. Så kvällen kommer bestå av att bära lådor osv. 

Lördagens fest hos Sandra närmar sig också, skoj skoj!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0