En bit på vägen...

Idag var det upp med tuppen, föreläsning kl.8:30 vilket var evigheter sedan vi hade så tidigt. Föreläsningen var väll helt okej, jag och Sandra hade också handledningsmöte med Kenttä kl.12:30 kändes helt okej men har en del kvar. Jag och Sandra tänkte kämpa på med det på fredag hemma hos henne. Ska bli spännande att se hur deras badrum blev, Sandra & Alex har kämpat med stammbyte i några veckor men allt är nu klart vilket jag verkligen förstår är en lättnad.

Appropå stammbyte och lägenheter, min älskade Linn har fått flytta in i sin lägenhet på Essingen vilket jag är jätte glad för. Linn har verkligen varit med om det värsta. Skulle till en början bara ta några veckor och det blev tillslut några månader. Det är sådant här som får än att HATA byggarbetare. Kanske illa att dra alla över en kant, men ni förstår. Linn är en sådan fantastisk person så man vill inte att det ska hända henna.

Kom för ett tag sen hem från jobbet, har hållit i två pass idag. Nu ska jag äta lite och varva ned i soffan för att sedan läsa lite mer litteratur. Imorgon & på fredag har jag inga föreläsningar så då kommer det läsas för fulla muggar.

Längtar väldigt mycket tills på fredag, jag & Linn ska ju gå på Veronica Maggio!:) ( blir lite smått&gott hos henne innan)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

<3

2009-04-02 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0