Fixardag!

Imorse kl.11:00 mötte jag upp mamma vid rådmansgatan för att hämta bilen på Birger Jarl. Sen åkte vi och hämtade en lampa som mamma köpt dagen innan, super häftig boll som glittrar! Svårt att förklara men fin var det verkligen.

Sen blev det IKEA barkaby och där inhandlades det en hel del bla. en lampa till mitt vardagsrum och lite annat smått o gott. Köpte även några saker till min älskling. Sen åkte vi till MY WINDOW för att kolla på gardiner till mitt vardagsrum, kommer bli hur snyggt som helst:). Dom kommer om ca.1 vecka och måttar. Sist men inte minst åkte vi till Willys och skulle bara handla lite men det blev fyra fulla kassar med massa gott. Så nu är jag hemma och senare ikväll ska jag och Magnus till hans kompis Philip då han på måndag ska åka till Tokyo i 1 år, är verkligen avundsjuk är säkert en väldigt spännande stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0