Pappa i Kenya!

Min pappa åkte i tisdags till kenya, och ska vara där i 3 veckor. Han har en del spännande uppdrag som han ska genomföra och kommer åka tillbaka dit några gånger detta år. Är otroligt avundsjuk på honom men samtidigt väldigt glad för min pappas skull. Kolla gärna på hans blogg där han skriver om sin resa, dock har han inte hunnit uppdatera men kommer nog snart, www.kennethkenya.blogg.se

Imorgon ska jag och mamma har en sådan där fixar dag, ska åka runt till lite olika affärer för att köpa en del saker. Ska bli väldigt roligt. Heldag med mamma, kan det bli bättre!

Under helgen ska jag gå på en gymnastikkurs, 9-16 både lördag & söndag, ska bli roligt och lärorikt! Ska också fira Emelie som fyllde år igår på lördag. Fullt upp som vanligt, vad annars!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0