Trevlig söndag..

Nu har min kusin åkt hem till Norge, det var en super trevlig helg tillsammans med henne med massa ståhej! Efter att Marit åkt tog jag och Karin en långpromenad och pratade om allt från idiotiska killar till vart samhället är påväg. Blir lätt så när jag och Karin kommer igång. Nu har jag städat en snabbis och ska snart över till karin och träffa både Anna & Sofia.. Riktiga power girls! Vid ca. 20 kommer Magnus syster Tessan och hennes kille Tom förbi på en fika, mycket trevligt!

Veckan som kommer är det mycket som händer ska försöka bli klar med en uppgift i skolan och sen på torsdag åker jag och Linn till Göteborg för att hälsa på Sofia. Det kommer bli hur kul som helst 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0