trötter!

Inlägget innan skulle ha publicerats igår kväll hhm...

Idag var det iallafall sista dagen på kursen och det gick jätte bra och jag klarade allt väldigt bra!:) Nu i eftermiddags/kväll har jag bara varit hemma och tagit det lungt, kände att jag verkligen behövde det efter denna fullspäckade helg.

Veckan som kommer, kommer förhoppningsvis vara relativt lugn eftersom en ny kurs börjar imorgon vilket resulterar i inte så himla mycket plugg. På fredag ska jag och Linn på Veronica Maggio, ska bli super kul. Linn fick biljetter i födelsedagspresent av mig.. så det blir en helkväll, kan ju bara tänka mig hur fantastiskt det kommer att bli.

Magnus då som forfarande är kvar på jobbet eftersom de har fått en vattenläcka på lagret, stackars honom! Tycker verkligen synd om honom och tänker på honom hela tiden. Men förhoppningsvis är han påväg hem snart.

Imorgon ska jag unna mig lite sovmorgon men det blir en promenad innan föreläsningen.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0