I bilen...

Efter en helt grym helg sitter vi nå i bilen på väg hjem fra Norge och Oslo.. I fredags eftermiddag satte vi oss i bilen och vid 22 tiden landade vi hjemme hos tante Elin. Men det blev icke så sent där utan vi begav oss till hotellet vid ca 00:30. Och igår var det den stora dagen, Kusine träff och andra trevliga släktingar och icke släktingar. På menyn stod det Krabbe, så himla gott! Sen var det i vanlig ordning dans i källaren med gamla godingar, alla var verkligen glada och pigga:)
Nu sitter som sagt jag, mamma & Liv i bilen på väg hjem kommer nog landa i Stockholm vid 18 tiden ikväll...kvällen kommer sen spenderas hjemme med att fixa lite saker som behövs göras innan en ny vecka kan börja.
Om ca 1 år kan det vara så att mitt liv har fått en helt ny vändning, denna vecka ska jag undersöka möjligheterna till detta..
Ha en fantastisk söndag, Kramar!

Kommentarer
Postat av: linn

åh vill höra allt om den lilla tripen sen:) snart ses vi nu ida!! ska bli skoj att komma hem i helgen!! då vill ja också höra allt om dina planer för nästa år... låter spännande!! ;)



kram på dig min lilla norsk!

2009-10-04 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0