090923

Idag unnade jag mig en sovmorgon, då jag igår var tvungen att gå upp 05:45... Tycker verkligen att det är helt sjukt att man ska vara tvungen att gå upp så tidigt. Tur att det inte händer speciellt ofta. Idag har jag varit ute med systers hundar Mimmi & Morris vilket är skönt.. hund promenaderna får en verkligen att fundera på livets svårigheter och annat jobbigt.. men väldigt sköna också.
Nu ska jag fixa med ändringarna på mitt PM då jag ska ändra lite hur jag ska skriva uppsatsen. Sen i eftermiddag blir det lite jobb..
ciao!
Min hemliga puss-kompis, som alltid får mig på bra humör! Love you! (ska kämpa tillsammans för att göra sista halvåret fantastiskt, jag LOVAR)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, vem kan det vara :D. Tack Ida du är helt fantastisk och jag så otroligt glad att jag har dig i mitt liv. Ja vi hörs sen. Love you too hun.

Puss

2009-09-23 @ 13:55:10
URL: http://annasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0