Veckorna flyger...

Bara iväg...! Helt sjuk hur tiden går fort, snart står jag där den 3 juni och har min kandidatexamen! Helt otroligt, men himla kul såklart.
Dagen idag har innehållit följande:
  • Föreläsning kl.9-12
  • Lunch med gruppen
  • Plugg på Wayne´s
  • Jobb 17:00
Och nu är jag hemma och ska plugga lite mer, söka jobb, hämta Danne vid 21..mm.
Imorgon skulle jag haft en föreläsning kl.9-12 men den är inställd pga. Askmolnet, suck! Tror det hade varit en bra och givande förmiddag.
Fast nu får jag ju mer tid till att plugga till tentan som är på tisdag...
Kram kram
Saknar min Linn i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Sajnar min fina Ida!!

2010-04-24 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0